21 Nisan 2009 Salı

Yusuf Güney Blog

Yusuf Güney hakkında genel olarak bilgilere bu blog üzerinden ulaşabileceksiniz. izin verildiği kadarı ile diğer sitelerden farklı olarak medya dosyalarını yani resim ve video gibi dosyaları paylaşacağız. Burası Yusuf güney'in resmi fan sitesi değildir. Bir şahıs tarafından kendince açılmış bir blog sitesidir. Umarız Belirli kitleye hoş bir şekilde ulaşabiliriz.

Bu yüzdendir ki efendim maksadımız google aracılığınıda kullanarak nereye kadar gelebileceğimizi görebilmek. Sizlerde yorumlarınızı eksik etmezseniz sonunda burayı güzelleşecek bir site haline getireceğimize emin olabilirsiniz :) Kişisel metinler bana ait olacak kopyalanmamasını rica ediyoruz böyle yaparak biryerlere gelebileceğinizi düşünmeyin lütfen. Yusuf güney'e Bir hayranlık beslememekteyim açıkcası. Sadece başka bloglarla bir rekabet içine girme amacıda gütmekteyiz :D olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyoruz.

3 yorum:

  1. hala unutamadığım her aklıma geldiğinde icimde sızıntı bırakan aşık olduğum adama çok benziyorsun seni çooooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  2. özge: cok yakısıklısın sana hayranım hallerın ve tavırlarınla benim kalbime girmeyı basardın

    YanıtlaSil
  3. sibel: ben seni çokkkk seviyorum <3

    YanıtlaSil